سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید قرص کلر

خرید قرص کلر

مدیریت یک استخر سختی‌ و دغدغه ‌های زیادی را با خود به همراه دارد. خرید قرص کلر استخر متداول ترین و ساده ترین راه برای ضد عفونی کردن استخر ها می باشد که در تمامی کشور ها از همین قرص های کلر استفاده می شود. پودر کلر های استخر در درصد های مختلفی ارایه می شود اما قرص کلر استخر معمولا در نود درصد در بازار یافت می شود. قرص کلر استخر با داشتن نود درصد خالصی می تواند اب نماها، جکوزی ها و استخر ها را با اطمینان بالایی ضد عفونی کند. هر یک از قرص کلر استخر برای اب با حجم 15 هزار لیتر کافی است و برای مدت یک هفته کفایت می کند.

قیمت قرص کلر 

قیمت خرید و فروش قرص کلر تابعی از قیمت کشور تولید کننده و قیمت روز ارز دارد و در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. در مورد قرص های کلر نیز شرایط به همین صورت است. برای مثال قیمت قرص کلر 200 گرمی که به صورت پنج عددی و در یک محفظه پلاستیکی درب دار نگهداری می شود، متفاوت با محصولاتی است که در حجم بالا توزیع و پخش می شوند. تهیه از شرکت های وارد کننده اصلی نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت قرص کلر است.

قرص کلر کات کبود دار 

قرص کلر کات کبود دار یک قرص کلر چند منظوره استخر با قابلیت ضدعفونی مداوم برای از بین بردن باکتری ها و رفع کدورت و تیرگی  آب استخر، تخریب جلبک ها، لخته سازی، سختی و تثبیت کلر است. قرص کلر کات کبود دار یک قرص با عملکرد دوگانه است که با جلبک ها مبارزه می کند و آب را تمیز می کند.

می توان از آن با یک مولد نمک، به عنوان یک جلبک کش پایه در شروع فصل و به عنوان درمان شوک در صورت سبز شدن استخر استفاده کرد. همچنین با سوپرکلره سازگار است و کف تولید نمی کند. این قرص با انحلال آهسته و ماندگاری برای کلرزنی مداوم با مزیت افزوده جلبک کشی و شفاف کننده های داخلی برای نگهداری آسان طراحی شده است و یک محصول ایده آل برای استفاده در دوره های تعمیر و نگهداری تعطیلات یا زمستان است.

نکات مهم استفاده از قرص های کلر استخر

 

 

 

در مورد استفاده از این قرص ها بهتر است برخی نکات را رعایت کنید تا از برخی خطرات جلوگیری شود برای مثال باید دقت کنیم که این قرص های کلر را به هیچ عنوان با ماده ی شیمیایی دیگر مخلوط نکنیم زیرا ممکن است واکنش های شیمیایی رخ دهد و باعث آسیب های جبران ناپذیری شود. گاز کلر می توان بسیار تحریک کننده و خطرناک باشد بنابراین بهتر است هنگام استفاده از کلر حتما از وسایل مخصوص برای چشم و بینی خود استفاده کنید. در صورتی که با کلر تماس داشتید بهتر است سریعا به پزشک مراجعه کنید. حتما کلر را از دسترس کودکان خارج کنید زیرا کلر در عین مزیت هایی که دارد ماده ی بسیار خطرناکی می باشد. و در اخر حتما بلافاصله بعد از کار با کلر دست های خود را با ماده ی مخصوص شست و شو دهید.یکی از نکته های مهم دیگری که باید در استفاده از کلر در نظر بگیرید میزان کارامدی ان است. اگر مشاهده کرید که قرص کلر کارامدی که باید داشته باشد را ندارد بهتر است ان را در ظرف مخصوص که دارای اب شیرین است حل کنید و سپس در دستگاه کیت سنج کلر ان را اندازه گیری کنید و اگر از وسایل پخش کننده قرص ها استفاده می کنید بهتر است منافذ ان را حل کنید.

منبع:https://digishimi.com/index.aspx?Product=Chlorine-tablets