سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید سی ان سی

راهنمای خرید سی ان سی

راهنمای خرید دستگاه cnc چوب باید چند فاکتور مهم را بررسی کنید. در زیر به این فاکتورها اشاره نموده ایم. لطفا با ما همراه باشید:

1- قیمت دستگاه های cnc چوب: به دلیل هزینه بالای خرید دستگاه cnc چوب این فاکتور اغلب مهم ترین فاکتور برای خریداران دستگاه cnc چوب می باشد. زیرای برای کاربران دستگاه cnc چوب مهم است که با هزنیه مقرون به صرفه دستگاه مناسبی برای مجموعه خود خریداری کنند. هرچند عاقلانه است که کاربران دستگاه cnc چوب کیفیت و کارایی دستگاه را فدای قیمت نکنند.

2- کیفیت و دقت کاری دستگاه cnc چوب: مهم ترین و اصلی ترین فاکتور هنگام خرید دستگاه cnc چوب کیفیت و دقت کاری می باشد. چون دستگاه cnc چوب یک عمر برای شما کار خواهد کرد و هزینه کردن برای دستگاه با کیفیت پایین، کل هزینه خرید را از بین خواهد برد.

3- سهولت استفاده از دستگاه cnc چوب: سهولت استفاده از دستگاه cnc چوب به این معنی است که شما یا اپراتور دستگاهتان بتوانید نسبت به کار مورد نظرتان از دستگاه استفاده کنید. اگر شما با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه cnc چوب را هم تهیه کنید در صورتی مفید خواهد بود که بتوانید از آن استفاده کنید.

تجربه و تخصص برند تولیدکننده دستگاه CNC

هنگام خرید دستگاه CNC باید تجربه و تخصص شرکت سازنده دستگاه را در نظر بگیرید. شرکت‌هایی که تجربه بالایی در تولید دستگاه دارند می‌توانید انتظار داشته باشید که تیم طراحان، برنامه نویسان، مهندسان و دیگر کارشناسان متبحر داشته باشند. برندهای معتبر در حوزه تولید دستگاه سی ان سی اعتبار خود را به تولید نامناسب و یا درآمد مقطعی نمی‌فروشند و ترجیح می‌دهند که دستگاه باکیفیت به مشتریان خود تحویل دهند. سال‌ها تجربه و دانش می‌تواند به تولید دستگاه بی نظیر منجر شود. تلاش کنید خرید دستگاه CNC خود را از شرکت‌های معتبر انجام دهید.

چه مدل دستگاه cnc چوب مناسب من است؟

قبل از اینکه دستگاه cnc چوب خریداری کنید، ابتدا باید نیازها و کارهای خود را طبقه بندی کنید. به این منظور بهتر است قبل از خرید دستگاه cnc به 3 پرسش زیر پاسخ دهید.

  1. چه مدل دستگاه cnc نیاز دارم؟ قبل از هرچیزی اول باید مشخص کنید برای چه کاری می خواهید دستگاه cnc بخرید. پس ابتدا حیطه کاری خود را مشخص کنید. به عنوان مثال برای نجاران بهترین دستگاه، دستگاه cnc چوب هست زیرا کار برش را به بهترین نحو انجام می دهد. برای کار استیل یا پلاستیک دستگاه های واترجت یا لیزر مناسب هستند. همینطور برای کار منبت کاری، یک دستگاه 3 محوره نمی تواند پاسخگوی نیاز شما نیست.
  2. پیچیدگی و حجم کاری چقدر خواهد بود؟ عامل مهم و تأثیرگذار در انتخاب دستگاه cnc، پیچیدگی طراحی های کاربر است. اگر شما از طرح ها و کارهای پیچیده استفاده خواهید کرد، کنترلر دستگاه cnc که می خواهید خریداری کنید باید بتواند از نرم افزارهایی مانند آرتکم که مخصوص طرح های پیچیده و مشکل است، پشتیبانی کند. و نباید همانند دستگاه های cnc قدیمی محدودیت خطی داشته باشد. همچنین حجم کاری با اسپیندل های دستگاه cnc ارتباط مستقیم دارد. با این حساب برای کارهایی با حجم بیشتر اسپیندل های بیشتری نیاز است تا بتوانند همزمان روی چند ابزار کار کنند.
  3. دقت و تلورانس کار من چقدر است؟ دقت کاری هر دستگاه cnc دقیقا روی کاتالوگ دستگاه مشخص شده است. مثلاً جواهرکاران به دستگاهی نیاز دارند که دقت و تلورانس بیشتری داشته باشد، چون کارهای ریزی انجام می دهند.

منبع: https://www.amolboresh.com/product-category/%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D9%86-%D8%B3%DB%8C/